Potrivit articolului 9 alin.1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

     Dacă va retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastrăinclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul  ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate șiîn orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la dată la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract. 

     Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plata  și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane  urmare a unei astfel de rambursări.      

     Expediati produsele fără întârzieri nejustificate șiîn orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la dată la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

     Va trebui  suportați costul direct al returnării produselor.

     Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.

     Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

1.     Ca să returnezi produsele vândute de SDX Concept , completează formularul de retur.

2.    Asigurate  produsul pe care vrei  îl returnezi îndeplinește condițiile de retur (citește mai jos).

3.    Dacă vrei  returnezi mai multe bucăți din același produs este suficient  completezi un singur formular de retur. Dacă vrei  returnezi mai multe produse, diferite, completează câte un formular pentru fiecare dintre acestea.

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de SDX Concept:

·        Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de ține și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțînă nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la software-ul inițial.

·        Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

·        Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

·        Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

·        Poți returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

·        Poți returna consumabilele sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant sau alte produse din categorie ) doar dacă acestea sunt sigilate și fără urme de folosință.

·         Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii și încărcătoarele, doar dacă sunt sigilate.

·        Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

·        Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

·        Electrocasnicele mici, în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie aduse curate pentru că returul să fie acceptat.

·        Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria Maternitate și de îngrijire personală dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

Produse din categoria Fashion

·        Poți returna produsele prin curier, după completarea formularului de retur.

·        Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, nepurtat, fără pete sau rupturi.

·        Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

X